Saturday, August 23, 2008

9w2oku





Hi adik-adik!...kita betemu lagi dalam rancangan...LU PIKIR LA IKUT SUKA!!!...hehehe..personaliti kita kali ini tak lain dan tak bukan 9w2oku @ AJI PUTRA. Well as u all know by now abg aji ni salah seorang dari rakan amatur di Putrajaya ni haa..ada ramai lagi personaliti-personaliti yang terbaik dari ladang habaq hang...tapi kali ni aku nak introduce kat korang-korang sume dengan 9w2oku. Aku pun sebenarnya tak tau dia punye biodata..hehehe..tapi ape yang aku tau dia ni memang best..dari segi perwatakan, attitude, latitude dan juga longitude...wakakakaka...so aku rasa sampai takat ni jelah aku cite..korang layan tengok gambar je...kang kalo puji lebih-lebih kata aku mengipas plak..hehehe..so kepada abg aji..ko memang seorang rakan yang best..walaupun ada kekurangan tetapi itu cuma luaran..yang penting dalaman ko tu yang tak pernah ada kekurangannya...73!!!

No comments: